Thanks sebab tekan ini.. :))

June 23, 2010

"Derita' jiwa

emm..slgi aku x pulih sepenuhnye, aku kna luahkn gk sume ni kt smeone or kt ssuatu..prasaan ni sllu dtg wktu pg, mmg ape2 pn yg aku pk kn aku sndiri yg kna ubah.it depends on me.kdg2 aku mmg da lpe sume psl aku dgn die,xnk ingt lg.tp ade mse lain gk, jiwa aku skit ingt kt die.ape aku nk wt, bgn pg je,celik mate je..die yg terlintas kt fkirn aku, die yg aku ingt,sht ke die? wt pe die skrg?da mkn ke die? itu yg mule2 aku pk kn.klu dlu pe2 p'kre bru yg aku nk wt aku nk die org p'tme yg tau.mungkin dgn hdirnya lelaki len dlm hdp aku sume ni akn hilang, tp....n b'kwn dgn laki pn aku x brni.aku xnk bg laki tu hrapan, aku xnk die jd btu loncatan utk aku lupekn "die".sbb aku rsau aku xleh syg die sprt yg die hrpkn.aku childish ke...die leh lupekn aku n knangan kmi dgn snang tp knp aku x bole, mne die jnji die dlu, knp jnji klu x tunaikn..aku jnji n aku tunaikn jnji 2..bpe lme lg aku nk rse sume ni??? aku pnat..tp aku da cube, bkn snang nk lupekn die.aku p'cye sgt tkdir, .aku nk jga die sbnrnye, dr mule p'knalan aku tu la yg aku hrp aku leh wt..walau byk mne pn pkar kaunseling or org2 yg hbt dlm msalah emosi aku jmpe, tp klu aku sndiri xleh ubah diri aku, perkre ni akn b'larutan.aku rndu stiap knangn dgn die..YA ALLAH, aku redha dugaan ni, tp knp fikirn ni msh ingt die??.......lega lps luahkn..now nk g kje...

2 comments:

siti said...

perasaan bknyer cam angin,,,
ble kt dh bg ati kt pd org yg kt syg mmg susah tuk kt lupekan,,tp pcyelah as,,,awk boley,,
biarlah mse yg mnntukan sgleyer,,,
hri ni awk mnggis,,tp kmudian hri awk akn tsnyum mgenangkan ini sume,,, tp awk kne kuat,,, dkatkan dri pdNYA...insyaALLAH..awk boleh..

Unknown said...

thanks...skrg kte mmg tggu mse utk lupekn die...biala mse pengubt nye..

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^