Thanks sebab tekan ini.. :))

June 24, 2010

Wahai hatiku

walau pn hti ni da kecewakn...tp aku sllu doakn kegembiraan die.aku xnk tgk die sdh, aku xnk die rse ksnyian..aku ni mcm x b'syukur je..aku da dpt byk nikmat dlm hdp ni..tp ble Allah uji aku dgn kehilangn die,aku jd fed up..rse ttp nk die..aku tau dose bg aku klu menidakkn ketentuanNya.stiap adlah hari p'cubaan bg aku utk lupekn die, stiap hri aku cube..dlm solt, aku sntiase berdoa semoga kmi b'jya dan kalau Allah izinkn aku nk jd milik die 1 hri nnti, mungkin bukn skrg msenye..sbar la wahai hati, LUPEKAN LA DIE..tp, kdg2 aku pk aku xnk mcm ni...ALLAH tau mane lelaki yg pling baik utk aku, so srahkn pd Allah jer...wahai lelaki yg bkal memiliki diri ku zahir dan batin (suamiku), sayangilah aku apa adanya, jujur la pd ku, setialah pd ku, bimbinglah aku..jagalah prasaanku...sbarlah dgn sikp ku...akn ku setia pd mu, dan akn ku cintai mu tanpa berbelah bagi....

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^