Thanks sebab tekan ini.. :))

November 21, 2010

maka tamatlah..

tmat la sudah praktikal aku jmaat lepas...abis la sem 3 aku..aku berjaya tmatkan praktikal aku nih..kjap plak rsenye...uwaaaaaaa....sdh kot..mggu dpan nk kena balik ke "kampung" halaman aku tu..emm..rase sdh plak meninggalkan ofis tu.....xdpat la nk lpak2 mcm sllu dgn dorang..so..lepas ni..nk kena mengguris lagi...5 bulan praktikal aku x praktis pn trengkas/shorthand..gle lupe..terkial2 klau nk guris skrg....kena menghadap assingment yang bertubi2 tu..print paper byk2...syoknya hidup jd plajr...hahaha..and yg psti balik poli ni...aku kena lupekan semua kenangan mase sem 1 n sem 2...

mmm...

stiap sudut kt poli tu ade knangan...uwaa...ni la yg akan aku hadap sem 4 ni..LUPEKAN....aku bole lupekan time keje...tp...ni nk blik poli ni, takut teringat2 plak nnti..yg psti.....aku nak have fun sem 4 ni..sem akhir la katekan...insyaAllah...NO BOY, NO LOVE..full stop....

http://www.emocutez.com

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^