Thanks sebab tekan ini.. :))

April 4, 2011

aku rindu bercinta

Tajuk macam ni pun ade ke..???..siot jer kot..hahah.

malam ni mood jiwang kt pale otak aku ni..da hampir setahun aku single..no man..baru nak kenal..dorg da membuatkan aku bosan (or dorg yg bosan dgn aku? )..
....

rindu nak ade pakwe sebenarnyer...sikit kejelesan la jugak..bile tengok gedik2 capel dating2 tu..nak2 la plak yg stok " so sweet " tuh..err.... its ok, belum masanye lagi kot..
capel tnsion pun x syok jugak..adehh...
ok la tu..nangtok dah..nite...eh, morning..adoi..

2 comments:

Kak Aya said...

hmm tak lama lagi dapatlah tu..jangan abai pelajaran pulak kalau dah ada bf nanti.

Unknown said...

hehe...saje je terasa mcm ni..insyaAllah..stdy msti first.. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^