Thanks sebab tekan ini.. :))

April 5, 2011

Internet itu penting..


assalamualaikum...

fuhh..baru dpt online dgn rakus nyer..
da 4 hari rasenye aku bz, sbb dinner Jp tu..then, now kt uma..aku balik ari isnin..xleh nk on9 coz, brodband x bayr..heheh....skrg bru dpt online dgn lega..

ishh...walau sehari x on internet..boring dol aku rse...kalau korg??..wht u think??..
rindu FB, hehe..rindu blog...itu lah die..hahahahha

dulu xterasa sgt...tp skrg..agk boring ye kalau xde internet.......

xdpt nk update blog kesyangan aku nih..
bile lame xon fb kan, mcm x t'tinggal byk maklumat plak..hehe..korg pna rse mcm tu x??..fb ni ade bgusnye gk...kdg2 org nk wt pengumuman pn dlm fb...aku cite mcm ni..sbb dak kls aku selalu wat "attention" kt fb..so..byk maklumat kteorg pos kt fb jer...msg2 pn da jarang gle la wa ckp lu...

ishh..!! so..walaupn kiteorang jauh2, tp bile ramai2 on fb pada masa yg sama..aku rse mcm kteorg tengah kumpul n lepak same time tu..sume nk hot kan cite..hahahha..
itulah budak kelas aku..
...
nk sampaikan pesanan pn senang..hehhe..
itulah FB yg korang syg tu..

ok..itu sahaja wat mase ni..tata

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^