Thanks sebab tekan ini.. :))

April 27, 2011

Kata ganti diri dalam BLOG.....kau rasa???

assalamualaikum..

dalam blog cintareena ni, penulis menggelarkan dirinya "aku".....how about U??
:
:
:
:
:
:
itulah cite yg aku nak cite untuk entry ni..

mase mule2 aku wat blog ni, aku terpk gak nak gelar diri ape..dan akhirnya aku pn memutuskan untuk gelar "aku" jer...bukan ape, aku lebih selesa mcm itu...abg khalis dalam entry die pna ckap,if nk bg pembaca ingat kte, gelarkan penulis dengan nama sendiri...itu pn bgus jugak...
tp.....
bagi aku la kan, aku tersa diri ini manje bile menggelarkan diri dengan nama...hahaha..http://www.emocutez.com
kat uma memang la famili pnggil "ina" and aku pn gelar diri aku "ina" tp...kalau di luar rumah,
aku xleh nak pnggil diri mcm tu..terasa macam manje2, gedik2, and entah ler...(aku x cakap korang gedik ok)

perempuan manje yg peluk bear time tdo...ihihihi (that's not me)

itu pendapat aku la....
.
.
.
.
itu je nak cite .....heheheh

3 comments:

emarieys said...

terpulang kepada entry.,kalau nak entri marah..cam tak sesuai pakai 'saya'..lebih baik pakai 'aku' kan....

mykhalis said...

hahaha..memang mula2 akan rasa cam gedik n manja..tapi khalis bila dah lama2 tak rasapun camtue..readers akan tau nama kita..hehe

Unknown said...

tp sy suke kalau blogger tu gelar name die..mcm sweet je..heheh..

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^