Thanks sebab tekan ini.. :))

April 29, 2011

Kejapnye DIPLOMA

assalamualaikum...
hari ini 28/4/2011 tamat la sudah secara separa rasmi aku bergelar pelajar diploma PSIS..
secara rasminye time konvo nanti ler..huhu..
kejap je rasenye, rase mcm baru ari tu aku isi upu ...dulu rase mcm lame lagi je nak habis, and x sabar2 nak habis..but now, uwaaaa...sedih nye...inysaAllah jejak kaki kt PSIS tu time konvo nnti je la kot..
da x dpt lepak2, gurau2, loya bruk, gado2 dgn dak kelas macam dulu lagi..sume tu hanya tinggal kenangan manis dalam diri aku..teringat mase mule2 nak apply tu..mak xtau pun aku apply...hhuh..
akhirnye aku berjaya jugak tamatkan diploma ni dengan usaha aku sendiri, mcm mane aku terpakse kerja dulu untuk smbung belajar ni..aku ingatkan dulu, aku da x dapat sambung blaja da....
alhamdulillah...... Allah lebih tau segalanya, berjaya jugak aku merasa jadi pelajar IPTA..niat hati untuk smbung belajar tu ade...tp mcm yg aku pernah cakap sebelum ni..belum masenye lagi..
banyak kenangan aku kat POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH tu..
kalau nak cite kat sini..xde orang nak baca kot..hahahaha

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^