Thanks sebab tekan ini.. :))

April 4, 2011

saya suke die.

ok..sebelum mood suke ni ilang..aku nak luahkan dulu kt blog dlu..

sesape yg bca ni..ni mungkin perasaan angin lalu je kot..im not take it serius..
td kan aku jd pengacara, and aku ade partner ..dak ni bukannye aku bru knal..dr sem 2 aku da knal die..ok die memang ensem....sweet...aku tau da dlu, tp tu la ..dlu xde perasaan, just pk..die ENSEM..tu jer..

but, bila da bersma dengan die jadi pengacara malam td..rse suke pulak..tp, die ensem sgt la..mne la nak pandang aku nih..ehhehe...

ok..malam ni ingat die la gamaknyer..will miss him..lepas ni da xdpt jumpe da...
humm..bau die masih melekat..haha..
gatal siot...

p/s : mungkin persaan angin lalu....jgn nak kecoh2 kt fb ye kawan2..hehe

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^