Thanks sebab tekan ini.. :))

April 9, 2011

Suka Duka Student DSK July 2009 (Part 1)

assalamualaikum...
bace ikut nada sajak ok..heheh

Di sini aku ingin meng "refresh" kn kembali ingatan kau selama bergelar
Pelajar DSK PSIS..
pada mula kite mengenali apa nama kau, apa namaku, tempat tinggal kau,...
saat pertama kali aku masuk ke kelas, aku terpaku kerana ramai sungguh pelajar2 yg cantik dalam kelas aku...
inilah tanggapan pertama kali aku melihat kau..ya!! inilah kejujuranku...
ya!! kau cantik DSK...
mungkin kita kecewa krn hanya 5 jejaka dalam kelas kita pada ketika itu...
alaaaa!! rungut hatimu !!!

sem 1 : sume pkai tdung bawal jer..huhuh

hari berganti hari, kau & aku mula mengenali apa itu Trengkas,Shorthand & Typing..
saat Pn Juwita atau Cik Wahida berkata .......
"ok, gurisan ni guris 250 kali"
demm!!..pantas hatimu berkata2..
mungkin t'detik, salahkah pilihan yg aku pilih ini???
hanya hati yg b'kata2..kau & aku masih menjalankan tugasan seperti biasa
assingment dihantar tepat pada masanya..
bertungkus lumus menyiapkannya sehingga lewat 5 pagi...
berjalan tengah malam sekitar aras 4 blok B2...

kelihatan lampu2 masih lagi dibuka..
itu menandakan...Puteri DSK masih lagi berjaga menyiapkan gurisannya..
mungkin tercalar jemarimu, menitis air matamu menyiapkannya..
namun, itulah yg dirindui pada saat ini..



bulan berganti bulan, dan kita kehilangan seorang jejaka, barangkali dia putus asa utk b'gelar pelajar DSK...
kau & aku masih teguh bertahan, menerima segala tugasan dengan hati terbuka,
menghabiskan satu kotak pensel 2B tanpa segan silu...
ya!! itu yg aku rindu saat ini..


p/s ; nantikan sambungannya..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^