Thanks sebab tekan ini.. :))

May 6, 2011

Esok start keje......malasnye..!!!

assalamualaikum..
sebelum aku tido..aku just nak cite..esok aku akan mula keje..keje kerani ..hemm..actually x ready lagi ni nak keje....aku x suke keje la..hahha.boleh x ckp macam ni?? aku nak keje as a secretary....err demand plak ..!!..dulu memang x pernah terfikir nak jadi setiausaha..tp bile da amik kos ni..itulah cita2 aku sekarang..nak jadi pengacara tv, yg tu demand2 sangat2 la plak rasenye...
aku nak jadi SU..macam k.nor (kkak kt tempat praktikal aku).....xpelah, timba pengalaman dulu..ade rezeki insyaAllah xkemane kan....ok, mengenai kerja baru aku ni..g kul 8.30 balik kul 5.30..sbtu ahd cuti...tp aku rase keje ni more kepada accounting and marketing....basic akaun ade..tp marketing...??????
SESAPE YG ADA JAWATAN KOSONG UNTUK SETIAUSAHA boleh la email kepada sy Rina_sani90@yahoo.com (aik mcm terbalik je iklan ni? )

and one more thing..aku nak wat resign letter awal2..so that, senang anytime leh bg surat tu..hahaha.....OMGirl...aku memang nak sangat jd SETIAUSAHA..I wish in future, i will be a secretary...


















p/s : semoga keje baru tu best la... :(

4 comments:

Kak Aya said...

tak apa mula-mula jadi kerani dulu, ada rezeki esok2 dapatlah tu jadi setiausaha.

mykhalis said...

camne hari pertama nie??

Unknown said...

insyaAllah k.aya..kena ada cbaran bru dpt kejyaan..huhu

abgkhalis : ok for my first day..not too bad la..hehe

dayah said...

kak..
jom join contest syie ni..!

http://gincomerahjambu.blogspot.com/2011/05/contest-saya-suka-ice-cream.html

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^