Thanks sebab tekan ini.. :))

May 4, 2011

Just tengok la..

Assalamualaikumm
inilah video yg aku nak tunjukkan di entry ari tu ..



sebab ape aku suke lagu ni??

1- Suke bile tgk pengantin pmpuan, malu2 nk slam pngantin lelaki, eventhough da sah as her husband. secara logik kite akan pk, die TAK pernah pegang tangan lelaki (yg bukan muhrim)....dan cube pk lagi..berapa kali kau da pegang tangan bf kau?? (aku tanye diri aku sndiri) ..
2- Dari wajah pengantin aku dapat tengok keikhlasan die. (kalau korg xdpt nk tgk, jgn slahkan aku ye )..
3- Majlis perkahwinan die sangat sederhana (xtau la if korg pk dorg nk cut budget)..dalam islam majlis perkahwinan diadakan untuk m'beritahu kt jiran tetangga dan sahabat handai bahawa kau da jadi milik orang. bukan utk bermegah2 dgn majlis yg gilang gemilang..and msti korang ckp p'khwinan sekali seumur hidup, yes mmg btul pun...huhuh..up to u think it..
4- Dorg x bersanding pn, sanggup kau & aku kawin x b'sanding??..hehe (soalan cepu emas)

aku bukanlah baik sangat, tp...aku sedang ke arah itu, ke arah yg lebih baik.....aku cube ubah perlahan2 cara pemakaian, pergaulan, dan pemikiran..

itu jer nak cite..bubye..
ok..bubye..

2 comments:

Dekcik said...

mcm nak tgk jew..hehe.

Unknown said...

tgk jer..heheh..sy mmg nk share :))

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^