Thanks sebab tekan ini.. :))

May 20, 2011

my baby!!!

assalamualaikum..
akhirnye tbe gak ari jmaat..ari yg dinanti2 kan..hehehe..
ok ari tu aku ade cite psal "my baby" kn..hehe

..I just got new baby..alhamdulillah..antara trget yg aku nak capai tahun ni la...
heheh...
ape ye my baby ??..
jeng2...
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

copy dr google

die ade 1 kale jer..selamt dikeluarkan 2 hari yg lpas...wink2..
hnye wane biru..mulenya ingat nk amik jnis lain...so, aku da ade tanggungan setiap bulan la lepas ni..haishh...ni yg x syok ni..nk bli cash x mmpu..hemm
nak beli LC, tp.............
LC tinggi ler..x kesampain oleh kaki aku..ahhahahahahha....malunye..




time kasih baca kepoyoan aku ni..


dalam proses mengumpul aset2 tetap dan semasa..heheh..mcm akaun plak da..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^