Thanks sebab tekan ini.. :))

August 26, 2011

Saya memang peminat K-Pop..


sungkyunwan scandal...



jgn nak hensem sgt bleh??..hahhaa



assalamualaikum...

huhh...lately..ramai orang bercerita pasal k-pop ni..bukan ape....dorang ni makin femes plak..bukan kt asia je tau..mat salleh tu pun mau histeria bila dorang wat persembahan...kalau korang peminat korea..korang tau punya..

MBLAQ ....yang femes lagu Mona Lisa


dorang siap ade rancangan stesen tv utk tayanga luar negara, means khas utk peminat k-pop di luar negara ...

aku salah seorang ler yang minat la kat dorang ni, since winter sonata lagi tau...dlu before ada astro tv8 slalu tayangkan cite korea..korang cakp la cite ape, insyaAllah aku da tengok....n sekarang kat astro bukak je channel 391...rase macam kt korea je...

b.o.f

artis2 dorang , fuhh mantap....kat sni aku x nak banding2kan dorang dengan artis malaysia ....
tp setahu aku, mane2 negara yang dorang wt tour, memang histeria la peminat bile jumpe dorang ni...betapa kuatnya aura dorang ni..eventhough kte x faham bahasa dorang, tp lagu2 die still orang leh follow...hebat x hebat..

Rain - antara artis antarabangsa yang mahal.. :p

lagipun dorang ni kan bukan islam, so, bab berpakaian doesnt matter bagi dorang, pakai je ape pun, x de orang nak saman..and aku rase salah satu sebab dorang ni femes sbb pakaian jugak kot..huhuhu..kt negara dorang sesuai la..but kalau negara kite...jangan la sekali2 artis wanita pkai mcm tu...gile seksi siot..hhihih

super junior..lagu terbaru dorang mr simple..gile smart...heheh

aku post entry ni bukan nak puji2 dorang, ade something yg aku rase artis malaysia xde ape yang artis k-pop ade...berbelit lak ayat aku ni..korang faham kn....kan bgus, muzik malaysia leh jadi mcm k-pop ni....

adoi....

tapi aku x nak cakap ler ape perbezaannya....huhuhu..and yang paling aku suke la kan, ofkos la guy2 dorang yang hensem2 tu..pergghh..mane x pmpuan je yang membanjiri stadium bile k-pop wat show...muke sume adoiyai........buat iman tergugat jer....hensem...jambu2, cute2...ntah ler..kalau jmpe depan2 mau pengsan kot aku rase..hahahaha


ok la bye...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^