Thanks sebab tekan ini.. :))

September 25, 2011

Deactivated akaun facebook

sape xde facebook???...



susah nk caye kalau someone tu xde facebook....huhhuh...nowadays, sumenye facebook..kalau banner iklan tu mesti ade "kunjungi laman facebook kami at www.facebook dot bla bla bla...."
aku pun baru setahun lebih je guna facebook...

ade orang beribu2 friend die....huhh...aku ni jenis x suka add orang yg x dikenali, kalau kenal pun, belum tntu aku add...n aku pun x suke orang yg x dikenali add aku...hahah..poyo gile kan..!!

jadinye , sume mmbe dalam friend list tu aku kenal la...so...xde la tema
"cinta mukabuku"..hehe..BFF aku kt poli, sape lagi aishah n juli la..dorang menemui cinta dorang pun kt FB....ok la kalau kenal dgn orang yg betul...

aku nak jugak jmpe cinta kt FB, msalahnye..org yg x kenal, aku x approve, mcm mne nk jumpe "cintamukabuku" ni???


tu la sape suh x approve je kan..heheh..yang bosan tentang FB ni, bg aku la...

1 - kadang2 rase mual tengok pic2 yang "ala2 comel + gedik " tu..

2 - paling x suke bile orang nk menunjuk-nunjuk ..contohnye, status die :

"baru pas makan at starbucks -at United Kingdom"

ini realiti ye.. nak bg tau dunia la tu, die ade kt UK sekarang ni....kalau ye pun, x yah la sampai setiap jam ko update status ko tu yg mengatakan ko kt sni, kt situ..haiisshh.


3 - sentiasa menceritakan kisah peribadinya, "baru pas dating", lipas masuk bilik pun leh jadi status, baru clesh...lagi la byk status sedih yang nak diupdate kan...

4 - paling aku x suke kalau orang suke menyindir kt FB ni. ayat penuh madah berhelah, semata2 nak menyindir orang yang berkenaan. and bile da terasa "write a comment" la sebanyak-banyaknye......haiiii...bosan2.. sbb tu org lain leh tau kalau si A gado dgn si B....FB menceritakannya (tp dorg yg create sndri)

5 - the last but not least....jeles bile kite tengok FB orang tu...jels mcm mne ?? bia aku je yg tau..wokeh..

................................................................

tapi FB ni ada juga kebaikannye, x dinafikan.....

since aku da rase bosan dgn FB ni...jadinye, aku deactivated kan la FB aku...buat sementara waktu je la...hihihi.....ayat gebang je kan..pd hal for temporary je...adoi...







*bos aku blocked FB ni kt ofis...No FB...!!

1 comment:

Azwani said...

setuju dengan point2 akak. annoying gilak kot.

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^