Thanks sebab tekan ini.. :))

October 15, 2011

Ubat untuk PENYAKIT LUPA?

sape sini seorang yg pelupe?????????????


terus scroll ke bawah
,
,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
,
,
,
,
,
,

,
,
,
,
,
,
,
,
,

,
,
,
,
,
,
,
,
ok, salah seorang aku...yes!! kite geng..hheheheh...honestly mmg aku ni agak pelupe sikit....diakui sendiri oleh tuan punye diri...huahuahua...bos aku pun da dpt detect aku ni pelupe,cehh...kuang asam punye bos...

kisahnye, bile die suh cari sesuatu dokumen tu, mesti aku terblur2 fikir apa yg die maksudkan...then die akan cakap "alah...ari tu I ade suruh U taip , mane U letak"....

time ni la, gelabah ayam aku nak cari die...eventhough keje tu semalam baru buat, belum tentu aku leh ingat on the time, sampai one day tu my boss ckp "rina U ni CEPAT LUPA LA"....aku pun cakap la "aah, sy memang pelupe"...hahahha..muke x bersalah je cakap...

kadang2 aku rase tahap pelupe aku ni di tahap "teruk" jugak la...ye la memandangkan umo aku pn baru 21, tp pelupe mcm orang da tue...tp xlah teruk sangat kot....ntah la.....tp memang family aku selalu suh aku keep ape2 je di tempat yg senang nak cari, maklumlah bile aku lupe nnti, senang la nak cari kt mane aku simpan...hahahha.....

kadang2 rase nak nangis je, knp la aku ni pelupe....cpt lupe, haishh....macam mana ye nak buat??

tp kalau kt ofis tu, no wonder la kot aku cpt lupe, bos aku tu bukan satu bende die suruh, kejap ini, kejap itu...suh taip bebanyak surat utk client die, pstu bile suh aku cari balik just guna singkatan name utk client tu or nama project...memang x la kan...aku nak mengingat sume tu, ..

so..bile kes mcm ni kt ofis, aku akan beritahu officemate aku yg cina tu apa2 perkara penting yg aku takut lupe, so that..bile aku lupe , mungkin die plak yg akan ingat.....

teruk x ????

Allah itu Maha Adil, mungkin aku ni seorang pelupe, tp Allah berikan aku kelebihan seorang yg pengemas (bukan nak puji diri)....

aku memang sakit mata, bile tengok barang bersepah, nak2 pulak kepunyaan aku,..memang pantang je aku rase..so, jadinye...bilik aku ni akan sentiasa tersusun je...naik hantu la aku kalau adik2 aku sepahkan barang aku...boleh dikatakan, memang tersusun la barang2 aku, cehh...!!!

mungkin sebab, kalau aku ni pengotor, means suke sepah barang, alamatnye......banyak la barang aku hilang...ye la, da la bersepah, lupe lak tu letak kat mana.....hish2..syukur lah ape yg Allah da bagi..so far, paling teruk pernah hilang betul2 ,kalau x silap aku la...duit kertas RM50, RM 10 , RM5..kunci moto + roadtax....yg lain tu...cubaan banyak kali hilang je, then jumpe balik...maklumlah kan..........................





"bg la penawar sedikit sebanyak utk hakis sikit penyakit lupe aku ni...hemmm"


1 comment:

Noorfatin :) said...

haha sama la kite..kuang3

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^