Thanks sebab tekan ini.. :))

November 11, 2011

5 rules for happiness

.. mengikut cara aku based on above..

1. maafkan kesalahan yg orang da buat kt kite..walaupn, kononnye xleh maafkan..tp maafkan lah..so, xde istilah BENCI nnti..

2. Jgn membimbangi sesuatu perkara...kerana perkara yg kite bimbang tu x semestinya terjadi dan hakikatnye jarang terjadi....aku bukan nk poyo, tp dalam buku LA TAHZAN ade btau...insyaAllah nnti aku btau page bape.

3. hidup biase2 sudah..jadi diri sendiri....x perlu ikut sangat kehidupn "gah" orang lain...

4. "Tgn yg memberi lebih baik dr tangan yg menerima" kan??...bia lah orang sakitkan hati kite, tp kite xyah la cube nk sakitkan hati orang.... cehhh!!

5. Ini paling penting...jgn m'harapkan sgt pd sesuatu atau seseorang.....biase2 sudah...



*aku cakap mcm bagus je, tp hakikatnye.......................................... :(

****************************************

aku paling suke rules no 2 dan 5...

perempuan selalu bimbang (ke aku?? )...

: risau die ade pempuan lain,
: risau die main2,
: risau die x jujur n x setia,
: risau die main kayu 3,4,5 and so on.. :p
:risau "betul ke idak ni die cinta aku " ....:p


(nampak x, sume di atas adalah kerisauan orang bercinta? )........nk wat mcm mane, ..hahahhaha

kalau dah kahwin kisahnye :....

: bahaya "baby" sorang2 kt umah.
: "x boleh ni, "baby" tengok cite omputih ni, ade "kiss2, hug2 " bagai..bahaye2....nnt terikut2 plak..... :p
: "baby da mkan ke blum ni syg? " .. "ibu risau, nnti sakit perut kang"...
: "jgn lupe kunci pintu, tingkap sume tau, ibu g kedai kejap je"


(nampak x kasih syg seorang ibu yg sentiasa risau pasal anak die? )

n yang paling femes :


: "ish.....gemok dah ni, alaaaaaaaaaa, xleh jadi ni".... :p
ni baru rules no 2..hehehhee

rules no 5...
: perempuan memang selalu mengharapkan sesuatu terlalu tinggi...kalau "perempuan" itu bukan korang ...ok la....








...* taip n3 selang2 sambil wat keje...bagussss!!

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^