Thanks sebab tekan ini.. :))

November 12, 2011

barang yang hilang

assalamualaikum..

kisahnye ari ni, duit adik aku hilang RM 50.....rm50 hilang pun nk kecoh satu rumah....xpenah2 kt uma ni hilang duit, haishh...

kalau barang aku hilang, aku wat bodoh je selalu.....bende nak jadi...da takdir die hilang....selama ni pun kalau ade barang hilang aku diam je, walaupun sakit hati...menangis je la dlu..then, rileks sudah...

kadang2 malas nak pk bende remeh2 mcm ni..bukanlah nk cakap byk duit ke ape, cuma malas nak bising2 je....adoi!! da hilang, hilang la....patah tumbuh hilang berganti...ape susah...

kan aku da cakap mood aku da start x "cool" ni...........isssshhhhh...

*******************************

ni kisah lain plak..

sebenarnye, aku cuba x jadi mcm dulu....think complicated, make it simple sudah....sakit kepale la wehhh pk banyak sangat........................aku, kalau pk banyak sgt, kang air mata pun kuar sekali ....bosan je..hadoi!!!!!








YA ALLAH...hilangkan segala kesesakan dalam fikiran aku nih....aminnn

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^