Thanks sebab tekan ini.. :))

November 24, 2011

Dah bagi "hint"

assalamualaikum...morning..selamat hari khamis... :)) (aku terpakse draft dlu,balik uma nnti bru aku publish)

rase mcm awal plak aku nk cite ni..tp time ni feel dtg...heheh....aku da dpt jawapan utk soalan ini di entry ni..

time tu aku tertanye2, "die tu suami org ke? " "tunang org ke? "...or "kasih hati org? "....and tadi before g keje, I got the answer.... :)) hilang segala persoalan selama ni..hehehhe..

before ni aku mmg pernah terserempak dgn "org mcm die" with a girl....mksudnye, aku nmpak mcm "die' tp x nampak muke time tu...so, nk sedapkan hati time tu, aku cakap lah.. "org lain kot".......few time jugak la kot jd mcm tu.....huhuh...

then td, bak kata org "terang lagi bersuluh".....yess!! I saw him with a girl.....kalau peluk mcm tu atas moto, aku x rase girl tu kakak or adik perempuan die... ... kalau x wife, msti "kekasih hati"......

so...da dpt jawanpnnye, sebenarnye Allah dah bg hint awal2, cume time tu DIA x bg petnjuk sebenar lagi... :))

aku ok je pun...pun..pun... entry ni bukan nk "riak", bukan nk "bajek alim" ok....

betul ckp ustaz, kalau rse suke kt someone tu, fes day kenal tu kite solat istikharah, mintak diberi petnjuk..supaya andainye perpisahan yg terjadi, hati akan redha dan tenang menerimanya....

yesss!! I feel it now, walaupun kisahnye aku admire die, tp at least bile aku dpt tau die tu "kepunyaan orang".....aku x rase papepn..xde rse kecewa or pape je la...msti korang nk ckp.. "ye la bukan ko capel pn"....x kisah la aku capel or x....yg psti hati ni pernah t'detik suke die...adoiyai...
so...lepas ni "perasaan itu" da xde utk die.....












"walau ape pun takdirku, redhakan hatiku menerima ketentuanMu"......

1 comment:

Anonymous said...

xpe...insyallah ade yg lbh baik dari 2 nnti...=)

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^