Thanks sebab tekan ini.. :))

November 16, 2011

melayang

assalamualaikum...

sekarang pukul 5.35am 16/11/2011....dah beberapa hari da, aku terjaga malam...ni pun aku dah lama bangun, cume xde bende nk taip tadi...

"moon come back" la.....memang mood aku x bape nak baik.....da beberapa malam jugak, aku asik tido awal je.....banyak pk ke ??? ntah la...aku pn xtau ape yg aku pk kan...xde bende pun sebenarnye..tp malam tadi kepale pening gile, lepas tengok "elysa" terus tido..

rase sume yg aku buat mcm x "feel" ...kadang2 aku bz kt ofis, tapi "feel" bz tu mcm xde je..hahaha..boleh x mcm tu??.....siang2 aku call aishah, sembang "deras" dgn die.....tp, bile dah malam aku pk "eh, aku ade call aishah eh tadi".....??.. aku xtau la korang faham ke x, ape aku taip ni...aku taip je ape yg terfikir.,

ros plak call time malam.....time aku da tdo....memang "terawang2" la bila ckp dengan die.....
"ko cite pe eh malam tdi? "......adoi. ingat2 lupe la ...

I should be happy, should be very happy......ade bnde sebenarnye nk cite...tp nnti la ye, wt mase ni xde mood lagi nk cite.....

1 comment:

emarieys said...

akak baca terpening ni..hehehe...rehat minda dulu yer..

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^