Thanks sebab tekan ini.. :))

November 9, 2011

pernah niat songsang tak???

niat songsang yg aku mksudkan ni, bukanlah gay ke, lesbian ke.....ni lebih kurang mcm niat x betul la....bak kata orang "nawaitu x baik"....menipu plak kalau x pernah kn..hihih..

ni kisah niat songsang aku la.... :p

dulu time skolah...

aku teringin sgt nak g sekolah x pakai tudung..kalau x dpt pkai skirt biru pun, at least x pakai tudung pn ok la..hehhehe..rase mcm comel je , gegurl yg pakai bju skolah , x pakai tudung , ikat reben putih kt rambut....tp sayangnye, PAPER RIVER HIGH SCHOOL aku xleh free hair..so jdinye, free hair kt luar je la gamaknye....

alasan aku dlu x pakai tdung......even aku x pakai tdung, tp aku x wat perkare2 yg x elok...ayat standard pmpuan la ni...

and, disebabkan aku xnk hipokrit..aku memang cadang time nk g daftar poli..xnak pakai tudung...kononnye aku nak orang kenal aku dgn perangai aku yang sebenar la...kononnye lah!!

tp sygnye....Politeknik mewajibkan semua pelajar perempuan islam pakai tudung, dalam poli harus pakai tudung... ok fine!!

so...lepas kuar poli je, tudung aku start hilang....huhuhuh.....nak cari pic pakai tudung pn susah...dulu la..

and lepas bberapa bulan msuk poli...pintu hati terbukak utk pakai..mule2 on, off...kalau smpat pakai, kalau x, tinggallah tudung tu...

lastly...terbuka lagi pintu hati utk pakai tudung sepenuhnye...

dan sekarang ni aku pk, pakai tudung x wajib...tp tutup aurat tu wajib.....rambut tu pn aurat.. :)) tp adk2 aku pn free hair lg......hemm...bg aku lah..biarlah seseorang tu dapat kesedaran dr diri die sendiri...

sekarang plak...

niat songsang aku....rase mcm nk try masuk kelab la...hahahhaha...selamat niat "jahat" xdpt dose..kalau x bertambah2 dose aku........aku xnak btau niat "baik" aku , nnti cakap riak plak...hhehehe.. BFF aku dlu pn sume free hair..so, ade geng la time tu.....ade pic dorang, kt entry2 bawah ni....ni dah makin tue ni, sume da bertaubat..huhuh


tp aku lagi hairan, dgn girl yg dlu kemain litup die...then da besar ni..bukak sni, dedah sna....apakah???












*aku selalu pk pasal kawin, tu niat songsang x ??? toing!!!

2 comments:

aamalinaazman said...

apakah?
hehehe
manusia itu boleh berubah kepada yg lbh baik atau sebaliknya..

Unknown said...

yup..itu yg tepat..huhuh

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^