Thanks sebab tekan ini.. :))

November 23, 2011

Saya sayang kamu kerana Allah

"Saya Sayang Kamu kerana Allah"..
pernah dgr orang sebut ayat ni?? or korang pernah sebut ayat ni kat orang yg disayangi...????


aku pna dgr perkataan ni, .... tp x pernah sebut utk ditujukan kpd insan....
selalunye kita akan ckp..

"sy sayang awak"....

for the first time ari ni, aku blogwalking...ade penulis menggunakan ayat "saya sayang kamu kerana Allah".......terkedu plak aku ....ayat ni die tujukan kepada kawan2 die..bukan pd kekasih hati die...

bukan seorang ustazah yg ckp ni...sbb first impression aku ingatkan die ustazah, huhuh..tp seorang bakal peguam...

aku xdpt bg link ke blog die...x mintak izin, so aku brani nk bg link...

"sy syg awk krn Allah".. :))

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^