Thanks sebab tekan ini.. :))

November 21, 2011

tak sia-sia

assalamualaikum...

yes!!!! malaysia menang...hhuhuhuh...x sia2 aku tunggu dr kt ofis lagi utk tengok perlawanan final tu..

lpas balik kje td, g mndi awal2..hihih..then get ready dpn tv...punye la lame aku rase perlawanan td...pening aku tgk tv lame2....selamat menang, kalau x....haishhh.... :p

aku x la bape pndai nk tengok bola ni sebenarnye.....sbbnye aku lebih prihatin tengok "abg2" kt padang tu...adoi......mcm sweet je , bile dorang berpelukan bile menang, and "tepuk2" semangat kt mmbe2 dorang......hihihi

sakitnye badan2 dorang ...byk kali kot jatuh....x sanggup nk tgk sebenarnye..cehh!!! hahahhahah..

dorang tu bawah 23 tahun eh??? knp ye muke dorang tu mcm matured je......ke aku salah pandang??....mude lagi, ..huhuhu...


dalam byk2 tu tertarik dgn budak 17 tahun ni..


pemakai jersi no 21..Nazmi Faiz Mansur..

sakit tekak aku jerit2 td...adoi...ni yg aku x suke tgk bola....hihihi

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^