Thanks sebab tekan ini.. :))

December 11, 2011

3 in 1

assalamualaikum...
selamat hari ahad... :))
SELANGOR esok cuti okeh....!!!

knp tajuk 3 in 1?? sbb....entry ni ade 3 bnde aku nk cite...hheheheh

1- smalam aku pergi la Maybank career Day... then, aku pun g la dgn kwn aku...
gerak pn da tengahari......yg aku nak share kt sni...ialah....ramai gilerr org....poning palo tengok org2 tuh....adoi....

sumenye speaking...hemmm...lame2 bahasa melayu makin hilang di bumi ni.....melayu dgn melayu pn speaking.....pentingnye lah english education skrg ni ye......lepas ni kena tukar....
bahasa rasmi Malaysia ialah Bahasa Inggeris...cun????

pape je la....aku drop 1 je resume....to be secretary...adoi....aku minat secretary ni, jurusan aku kn....tp tu la...kalau kena amik minit meeting dalam bahasa inggeris mcm mne????...kalau meeting dlm BM, gagahlah jugak nk tlis laju2...tp kalau speaking london ,ergghh!!!adoiiii...

****************************************************

2- semalam gerhana bulan kn>?
kt tmpat aku xdapat tgk.....sdh2.....dpt dgr cite orang je,.......k.Wardina Safiyyah..share cara2 nk solat gerhana...huhu........baru teringat selama hdup ni x pernah solat gerhana....die ckp, kalau x dpt tgk gerhana tu pn x pe...kte still boleh solat gerhana....hemmm...

jadinye....utk pertama kalinye dlm hidup semalam..aku solat gerhana, meminta pd yg mmberi....DEMI ALLAH...aku xde niat pn nk menunjuk2 dgn cite aku ni........
terasa plak bile k.dina, post kt FB die, "kalau x hari ni kte solat gerhana bulan ni, bile lg???????????? "

buatnye esok mati...terus x merasa solat gerhana bulan.......dunia dah la nk akhir zaman....takutnyeeeeee ya ALLAH.....

***************************************

3- utk kali kedua dlm tahun ni,.....aku deactivated kn mukabuku aku tu.......baik aku ttup je terus......sumenye nk post cinta2....ade BF , ade GF ...diam je xleh?????


boooosannnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!

tp utk sekejap je pn deactivated kn.....jggi bile2 nnti , aku on la balik...


********************

so....itulah 3 cite yg aku nk kongsikan dgn korang.........

sekian


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^