Thanks sebab tekan ini.. :))

December 23, 2011

8 hari lagi

assalamualaikumm....

ari ni 23/12/2011........fuyooo....lagi 8 ari lagi menjelang 2012....
tahun yg aku nanti-nantikan.....xtau la knp.......

dulu mse form 4...time kteorang plan nk wat reunion 12/12/12 kul 12 kt depan skolah .....
rse mcm ......laaaaaaaaaa....lambat lagi kot...time tu umo kite 22 thun, lambat lgiiii.....

but now....lagi 8 ari je lg menjelang tahun tu....msti ade yg dah plan nk celebrate new year kt ne kn..huhuuh....

nak tau x........aku x pna clebrate new year....x la heran sgt kan????? teringin sebenarnye nk celebrate...tp bile dgr cite2 orang....itu, ini....seram plak rasenye.....baik aku countdown new year dr rumah je..hehhehe

tggu aku kwin la nnti bru celebrate...baru rse selamat sikit..huhuuh....jggi aku lunch dgn my boss...kalau ade pic bes aku msukkan la ye...kalau x.....jari je la yg menaip kt sni..

*badan rse berat je ari ni.....


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^