Thanks sebab tekan ini.. :))

December 29, 2011

HARI ORENTASI TINGKATAN 1

assalamualaikum..

memule nk tnye,....betul ke aku eja "orentasi" tu ???? mcm pelik je ejaan die...hehhehe...
well!!! pg td sperti biasa lalu depan skolah kesayangan......then, rase hairan plak aku, knp tbe2 ade banyak kereta....pstu nmpak la budak pakai baju skolah...kecik2 je....

see......anak ini putih sebenarnye...kehdupan seklilingya yg mewarnai mereka.. :)


oohhh....orentasi dak form 1 upenye....teringat plak orentasi form 1 kisahati 8 tahun yg lalu ...
nebes kot...and rase janggal plak..tetibe kain skolah bertukar wane biru awan...hehhehe
siape mak die follow mse orentasi tu????...oke, mak aku x follow pn, coz kje time tu....so...jdnye aku g sesorang ler bersama my BFF.....mak2 kteorang xde la dduk je kt skolah tu smpai abis orentasi.....

nak wt mcm mane kn.......kecik2 lg sindrom2 "mengusha lelaki" tu dah ade....so, jdnye....fes day msuk skolah tu.....mmg ligat la mata tgk "kawan2" baru...disebabkan skolah aku ni sebelah je dgn skolah rndah ..jdnye....kebanyakan student adalah kwn skolah rendah jugak....muke2 itu je yg dapat tgk..hahhaha

hampeh je.....hehhe...so, x dpt la nk cuci mata sgt....ye lah, muke "balak2" tu juga nampak...kihkihkih
tp time ni rase da "besar" kot...almaklumlah, dah skolah menengah la katakan....hihihih..rindu saat2 kt skolah dlu......biarlah baju, ksut, beg or segala peralatan skolah tu murah2 ....as long as ianya BARU....sangatlah hepi rasenye...xtgk jenama pn time ni....

tp adik aku skrg ni...sume nk jenama yg org tau, ...ikut pesen, trend la bagai....

and time ni jugak, terasa...alaaaa..da xpakai kain hijau dah.....tau kn, kain hijau tu kain skolah agama....skrg??...sumenye dah xde...terasa sgt comel plak..pakai bju skolah dlu......cute dol...hehehhe....



tp tu la....dlu idaman dress up g skolah...nak free hair smbil ade riben kt rambut...tp x dpat..huhuhuh

bju basuh stiap hari....bgn pgi trus seterika bju....itulah rutin harian dlu...balik skolah , trus rndam baju....sgt rindu okeh, zaman persekolahan......tp , kalau skrg aku pkai baju skolah pun...
msti org mmg ingat aku ni "murid2"..hehhe

tp.. yg x best mse skolah..ialah......kena bangun pagi2....itu yg berat tu..hehehhe...
liat siot nk bgn pagi dlu..bukan dlu je, skrg pn same...adoi!!! dgn air sejuk lagi.....kalau nk tambah gedik lagi...mintak mak masakkan air panas utk mndi....

tiada kata dapat diungkapkan lagi betapa rindunya zaman sekolah......x sangka...zaman itu telah berlalu.....lepas ni, aku plak hanta anak aku g skolah...cuma xtau la anak aku skolah tahun bila...hahahhahhahhah :p

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^