Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

December 18, 2011

kenapa lagi?? salah ke aku syg lelaki?

assalamualaikum...

nnti aku cite ape yg aku wat hujung mggu ni..tp before tu...layan la dlu cite aku..

****************************

knp ianya berlaku lagi?????
ape salah aku ??????????????
aku letih mcm ni.....

buat abg :-

hari pertama sy kenal abg..
mmg sy solat istikharah dulu...
tau x sbb ape??
sbb ari pertama sy kenal abg...
sy nmpk keikhlasan dan kesungguhan abg utk kenal dgn sy...

abg call sy stiap hari...
abg btau sy kemana abg pergi...
sy mmg hargainya...walaupun sy mmg x mintak abg buat sume tu..

dr mule lg sy da ckp...
sy boleh terima apa pun , tp tidak penipuan...
tau sbb ape???
rse mcm da byk kali kena tipu....

sy xkan berharap pd orang yg x beri harapan...
abg mmg bagi harapan pd sy.....
sekali lagi sy salah tafsir harapan tu...

sy balik camp ari ni...
perasaan sy mule x tnteram pk pasal abg..
slalunye x mcm ni....
tp ari ni perasaan tu kuat...
sbb tu sy call abg...ckp nk smbang2 dgn abg...
rupanye tu petanda kot, it will be over.....

dan baru lpas tu sy tau.....
naluri sy betul...sy dpt rasekan...cuma x dpat tau ape bndenye....
and now sy dah tau....
sakitnya hati............
hanya Allah yg tau...

xpelah ..dah tersurat mcm ni nk buat mcm mne....

buat abg fadhli...
percaya atau tidak....
sy memang sayangkan abg...
ikhlas, seikhlasnye...
nak jadi pendamping setia abg....
mungkin bukan sy pendamping setia abg....

semoga abg sihat selalu,
jaga mkan abg, sy tau abg da besar...
jaga diri elok2....
jgn salah kenal org....
and pls....
kurangkan smoking tu...

take care sayang....
walau apa pun...
hati ni memang pernah terdetik rase sayang kt abg...

********************

1 comment:

MamaEma said...

sabar banyak-banyak yer

There was an error in this gadget

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^