Thanks sebab tekan ini.. :))

December 15, 2011

Minta Simpang Suami Orang

dalam sesebuah hubungan...x kira lah..couple, atau berkahwin.....1 perkara yg rata-rata perempuan berdoa supaya ianya x kan terjadi dlm hbungan mereka...

tau x ape bnde nye???
yup...kecurangan.......cinta diduakan, ..kasih dikhianati....
itulah antara term2 die...tp sebenarnye mksud same...

dr mule aku kenal apa itu "syg" (syg kpd lelaki bukn muhrim ler mksudnye)....sejak itu jugak aku harap....
andainye "ksh syg" ini terjatuh, minta dijauhkan la dr terjatuh kpd kepunyaan orang.....
huishh..gerun2...

dlm tknologi yg makin canggih ni.....mcm2 org kite leh jmpe n kenal....dah kwin pn kdg2 gaya mcm bujang je.......kdg2 si suami ayat gadis2 bujang, si isteri x tau langsung pun....

boleh jd die online kt ofis ke.....kt luar rumah la yg pstinya....atau mungkin dlm rumah sndiri time bini die xde.....
sume kemungkinan boleh terjadi....

bg aku la.....kalau dah pasti kau tu suami orang...xperlu kot, nk mulekan perkenalan dgn permpuan lain.....never and ever......

permulaannya mungkin perkenalan sekadar bosan2, boring2....isi masa lapang.....tp, soal hati dn perasaan kte xleh duga.....boleh jd p'kenalan bosan2 tu akan jd p'kenalan yg lbih serius....yg pling sadis, bile si perempuan xtau pun yg lelaki tu dah beranak pinak dgn wife die....

tp lg sedih wife die....."malam kau tdo dgn aku, tp siang...kau berkasih syg dgn pmpuan lain"...
kdg2 bukan salah si gadis, nk kacau suami org...kalau dh lelaki tu pn baekkkk punye tipu die....ssh nk detect die suami org or x..

hemm....inilah hakikat yg pahit utk ditelan....

andainye terjadi....ingatlah...kalau die boleh buat mcm ni kt wife die skrg....sgt2 x mustahil die boleh ulangi lg apabila die bersama kita suatu hari nnti.. nasihat utk korang, & utk aku sekali... :))




*biarlah aku t'gila2 kan lelaki bujang, dr t'gilakan suami orang*.......

aku xtau nk gune term ape selain "gile"...huhuh


sekian..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^