Thanks sebab tekan ini.. :))

December 5, 2011

mulut, hati x semestinya SEHALUAN!!

poyo plak tjuk entry aku ni....

pernah x kte jmpe, kdg2 someone tu....luar lain, dalam lain...ssh plak aku nk bg contoh die..
fhm2 sndiri je la ye...

contohnye, kdg2 ade org akn ckp dpn orang lain xmau kawin awal, x suke itu, x suke ini...walhal dlm hati die adalah kontra dgn ape yg die ckp.....ha!! mcm tu la lbih kurang..uhuhu

mcm aku lah....aku mmg slalu@suke ckp psal kwin....bukan itu je, aku da pk da..mne nk wt kad kwin, wedding planner, tema, venue, kire aku ade survey sikit2 la.......hahahah.. gile x ???....bukan ape, aku byk follow ibu2 muda @ org da kwin....sometime dorg cite pngalamn time kwin dlu...then dr situ la aku wat survey..hihih

tp itu x bermksud aku ni "desperate" okeh!!!!...sbb mood kte ni (ke aku) kdg2 jiwang, mood b'fikiran matang, "mood solehah", mood tingtong...mood tacing@emosi, bengang, mood hati kering la...haiihh..mcm2 mood la ade...

mcm dlu, aku tingin nk dai rmbut, tp hati aku kate xnak..hahahha...so, jdnye...x merasa la aku dai rmbut..huhuh.

so.....walaupun byk entry "nk kawin" dlm blog aku ni...x bermakna aku x sabar gile nk kwin...no no no....kdg2 bile "mood solehah" tu dtg.....trus pk akhirat je, bia la xdapat kawin didunia, asalkan urusan akhiratku dipermudahkan ALLAH....sbb itu paling penting antara yg terpnting...

sekian...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^