Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

December 20, 2011

Petua Cinta ... ceh!!!

cehhh!! usaha tangga kejayaan...
aku percaya.....kalau nk sesuatu tu kte kena berusaha...
then lepas tu tawakallah...kan, kan???
x kisah la ape pun yg kita inginkan tuh...

mcm jodoh jugak...
kalau agak2 "gatal" nk kwin tu,
usaha la untuk cari jodoh anda..hihih
x kisahlah kau pmpuan ke lelaki....

biar berkali2 kecewa, tp jangan putus asa...cehh!! poyo gile ayat..
mcm aku pun...baru kecewa....ckuplah sekali tu je menangis..
then ckp pd diri sendiri, jgn nangis lagi sbb die....
cari orang lain plak ok rina???

buka pintu hati...untuk terima "cinta"..ishhh..geli plak sbut perkataan cinta ni...hahahhah
aku x kisah kalau kena tunggu "die" sampai umo 25 tahun.....
alaaa...4 tahun je lg...hehhehe...dh "die" ckp nk further stdy...I should support him :)

ok!! aku merepek je kt atas ni.. aku kan memang suke "SS"......... :p

aku pun x pernah tutup pintu hati ni....
jgn salahkan org yg kecewakan kita....sbb lepas kekecewaan tu..
kite akan jumpe yg lebih baik dari die...ITU SUDAH PASTI
dan aku yakin sepenuhnye... :))

kalau kite rase die "perfect" utk kite...pstu bile die dah pergi...kte rse cannot find better than him....
ITU PEMIKIRAN YANG SALAH!!
percaya lah ALLAH dah ckp....DIA hilangkan sesuatu utk gantikan yg lebih baik dari yg seblum ni...sbb tu lah...stiap yg berlaku ade HIKMAHNYA...

ape yg psti...jgn putus asa....jgn tutup sgt lah PINTU HATI tu...hehhe
pintu hati aku pn sedang terbuka sikit ni...
dan masih menunggu..sape lah yg nak masuk ni??..hahahhaha

walau apa pun....selagi x psti...JANGAN HARAP LEBIH2...
doalah byk2, usaha...
aku kalau bab2 mcm ni mmg suke berusaha....

kalau malu nk ckp direct dgn die... "org tengah pn boleh".. :))
dan ckp pd diri sendiri, kalau dapat ALHAMDULILLAH..kalau x.....
xpe...U r not for me....

No comments:

There was an error in this gadget

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^