Thanks sebab tekan ini.. :))

December 16, 2011

Potong Stim!!!

perasan x ade tagline mcm ni??
"potong stim la".....
ape kejadahnye tagline mcm ni.....???
eh2...kau pk lain ek??..hhahahha

ok....intro di atas xde kena mengena lngsung dgn ape yg aku nk cite nih....
spe yg rajin baca blog aku ni....msti korang dpt memahami isi hati aku ni.....ye2...
aku antara glongan remaja yg x sabar nk kwin awal....hahahah...siot je....

sbbkan tadi......aku da dgr cerita yg menakutkan di alam rumahtangga......
feel nk kwin tu terus ilang........
ye la.....kau dgr yg menakutkan...
cube kau dgr...yg baik2 je....msti makin rsa nk kahwin....hehhee

pesanan "kakak"......enjoy dlu time muda2 ni.....da betul2 ready nk kwin ...baru kwin..

ok, sekian.......

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^