Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

December 29, 2011

TAHUN DEPAN LEBIH BAIK

semua orang mengharapkan....tahun depan 2012 adalah lebih baik dari tahun ni...
ade ke orang wish sebaliknya?????????
bagi yg bujang tu....mungkin ade wishlist nak menikoh tahun depan....huhuhu

bagi yg dah kahwin tu..mungkin wish utk tambahkan lagi ahli keluarga... :p
sesungguhnya sekarang ni...masa begitu cepat berlalu....
lagi 2 hari lagi...dah 2012..

bermulanya tahun baru...maka, makin tua la kita ni....
kalau umo tahun ni 19, tahun depan dah 20 an dah.....
dah x merasa umo belasan tahun..hihih

kalau dah tahun baru...segalanya haruslah baru kn???
gile ...sumenye nak baru....kihkihkih...
azam baru je sudah....
kalau tahun lepas pkwe lame....
tahun 2012 pakwe baru la pulak kan...?? hahhahaha

yg pasti.....tinggalkan ape yg perit di 2011...
dan bawa kenangan manis utk pembakar semangat di 2012...
utk blog kisahati....aku harap....
aku akan lebih byk post entry.....
berkongsi kisah suka duka selama roh dan jasad masih bersatu... :))

2 comments:

MamaEma said...

memang pun..masa berlalu sangat pantas..

hawa said...

btul2,,,tglkan pe yg tjd dtaun ni,,tuk taun dpn kt kne lbih tbah,,lbih kuat nk mghadapi hri2 yg mndtg pd taun 2012.. ;)

There was an error in this gadget

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^