Thanks sebab tekan ini.. :))

December 13, 2011

terubat rindu

gelak jap....hehehhehe

aku ni knp ntah hari ni....byk naww merindukan org.....hehhe...
hari ni aku rindu kt 2 orang kkak yg byk memberi pengajaran n pengalamn kpd aku.....

xpernah2 aku call dorang before nih....tetibe tadi dua2 sekali aku call.........hehhehe....
terubat rindu....disebabkan aku anak sulong, aku mmg suke bergaul dgn golongan kkak2 ni..ingat td nk jenguk bby baru kkak aku sorang ni....tp die kt umah kkak die plak...so, insyaAllah esok aku nk melawat bby tu....

one day nnti aku akan cite...knp 2 orang kakak ni "terkesan" dlm hidup aku.....huhuuh...
sbb dua2 kkak ni...perwatakan luar dorang lain sgt dgn perangai sebenar...heheheh

sbbkan dorang jugak aku berfikir....walaupun luaran seseorang tu nmpak sombong, kerek, and menjengkelkan...but sometime....hati dorang lebih baik n nice dr orang yg perwatakan luaran "mcm baik" tp perangai hemm.....tp x sume la mcm ni....huhu

:)

haishh...plik plak aku dgn diri aku sndiri ari ni... :)

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^