Thanks sebab tekan ini.. :))

December 5, 2011

yess!!!!

utk kesekian kalinye....malam ni air mata ini mengalir lagi.....air mata aku mmg byk kot..
antara salah satu ketabahan seorang wanita adalah dpat mengawal perasaan bile menghadapi kehilangan...

yup!!!! kehilangan sesuatu yg menyakitkan..............
aku takuttttttt......takut jmpe org..tkut kehilangan........x suke perasaan mcm ni....
tkut p'tmuan, stiap p'tmuan psti akhirnya perpisahan....bezanye cuma bernyawa atau tidak je...

YA ALLAH...walau ape pun terjdi lepas ni...redhakan hati aku.....kuatkan semangat aku, tenangkan lah htiku..

YA ALLAH ...aku berlindung kpd MU dr segala kesulitan, kesedihan, dan kecemasan...


1 comment:

emarieys said...

hati seorang wanita sangat lembut

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^