Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

January 30, 2012

AKU DAH DITAKDIRKAN MCM INI

berkali-kali dah bercapel...tp aku msh mcm ni jugak .....
aku pasrah!! hati aku memang dah ditakdirkan mcm ni....
pantang x call n msg sehari...da mule gelisah...

da mule tertanye2......die buat ape?? smpai msg pn x smpat ni????
walau sesiape pn lelaki tu..bile hati aku dah syg....
aku masih mcm ni.......

walau berjuta kali aku cube...
cume percubaan tu makin matang sikit..
kalau dlu..nangis2 smbil m'ggil bdan....
luahkan kt sume besfren aku..
kalau perlu, pkwe dorang pn terlibat skali dlm sesi luahan tu....
ok..sumpah mcm bodoh...

skrg da xde luahan kt orang lagi...
hanya jari jemari je yg laju menaip...
selamat amik kelas typing...
bleh taip dgn laju tnpa lihat keyboard........

tp skrg x mcm tu lg....nangis sikit je...pstu ok dah...
pastu perasaan tu dtg lagi....pstu ok..pstu dtg lg....
cm tu la hati aku skrg...

satu je keyword die.....at least dgr suare die, terus OK..
mcm tu lah aku....hati ckp mcm tu...tp fikiran kate TAK NAK mcm tu....
aku pasrah!!! aku memang ditakdirkan mcm ni...
air mata psti mengalir saat aku menaip atau bercerita mengenai ksih syg aku...
bukan minta simpati.....tp itulah hakikat hati aku ....

aku x pernah minta simpati...
x pernah merayu supaya jgn ditinggalkan...
aku terima dgn hati terbuka..andainya aku terpaksa ditinggalkan...
xpernah aku tahan "dia" pergi.........walau siapa pn "dia" tu..


yessss!! dari dulu aku mmg mcm ni.....
jmpe la mane2 pakar kaunseling sekalipun...
jumpelah mane2 ustazah skalipun...
luahkan kt seluruh isi alam sekalipun...
aku masih mcm ni...
kerana aku mmg dah ditakdikan mcm ni....

kdg2 aku kecewa dgn diri aku sendiri....
sbb aku xleh kawal perasaan sendiri...
aku kecewa sebenarnye, kecewa dgn perasaan aku..

xpelah..selagi aku x buat kje bodoh...
xde la aku mkan pil bagai sume tu..
aku msh berpijak di bumi yg nyata...

aku msh bersujud di kala air mata mengalir deras...
bbir aku msh mmpu mengucapkan kalimah Allah di kala kesesakan fikiran melanda..

Aku pasrah...tp x bermakna aku menyerah dlm mencari kasih syg aku...
krn menyayangi fitrahku...
adalah salah satu jalan menyayangi ALLAH...

inilah hakikat sebenar diri aku....aku rase aku lain dr yg lain...
bkan krn kelebihan, tp kekurangan yg ade pd diri aku....
aku sgt complicated!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku sedar.....

YA ALLAH, KAU LAHIRKAN PERASAAN INI UTK AKU....
WALAU APE PUN JADI...KAU TENANGKAN LAH HATI AKU,
DAMAIKANLAH JIWA AKU UTK MELALUI SAAT2 SUKAR DLM HIDUP NI..

No comments:

There was an error in this gadget

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^