Thanks sebab tekan ini.. :))

January 11, 2012

AKU JELES BILA KAU SETIA LELAKI

tajuk aku mcm orang sengal je kan......
bukan ape tau....td, tengah sibuk baca komen2 kt blog mazidul.com...bile ade komen2 yg menarik perhatian aku, aku pun try la bukak blog2 dorang......

then, bukak la satu blog ni...blog lelaki....belek pnye belek, blog die pergggggghhh!!! xtau nk gelak ke, or terharu...huhuh..sbbnye, blog tu khas utk die n gf die je.....mereka luahkan isi hati masing dalam blog tu.....

memang penuh ayat sayang2 lah....adoi...yg paling byk jiwang syg2, yg BF.......b sayang bb la....adoi...mmg entry dorang penuh dgn luahan prasaan antara satu sama lain.......pstu aku tgk la flower...ok....mereka berdua je follow blog mreka tu......

aku pn wow.....syg betul BF die kt GF die ye......umo mreka x smpai 20an lg....masih belajar di IPTA.....jeles aku.........b aku x ckp mcm tu pun kt aku....heheh...sorry ...aku x dapat link kan blog die....x mintak izin plak...

bile cinta itu datang, dunia ibarat milik kita berdua...hanya kau & aku...


1 comment:

dear anies said...

zaman umur tgh ranum mmg mcm tu la... tgk la nnt da kawen...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^