Thanks sebab tekan ini.. :))

January 4, 2012

AKU X PANDANG DUIT..

nampak x ayat poyo kt atas????
lelaki zaman skrg....suke ckp...
"nowadays, PEREMPUAN mata duitan"....
kena ade kete or rumah dlu...baru leh ngorat "aweks"...
ye ke???????

x dinafikan...itu pn salah 1 "fauta" = fakta + auta.. ihihihi
bukan sume mcm tu...idaklah...ape yg aku boleh ckpkan...
kebanyakan pmpuan mmg pndang duit kot......kot la..
kalau nk dpatkan lelaki yg betul2 mcm ciri2 yg kite nakkan mmg susah gile...
begitu juga dgn pmpuan...

tp pmpuan zaman skrg...mmg ramai sgt yg dah berdikari....
lebih "loaded" dr lelaki....
itu aku x nafikan....
walaupn "mungkin" kami perempuan2 ni pndang aset2 kamu...
tp....ekceli...ianya adalah ciri2 yg ke bape ntah utk kmi wat keputusan sblum ingin bersama kamu...
cehhh....skema ayam gile ayat!!!

pasangan yg terbaik adalah....
pasangannya berasa sgt tenang dan selesa ketika die bersama pasangannya...walaupn perlu menghadapnye 24 jam.....(ini kes dah nikah)

kalau yg belum nikah plak...
pasangan yg terbaik ialah...
"kita tidak pernah terasa bosan ketika bersamanya...
xkisah la, ketika berjumpa, sms atau call, kiranya istilah "bosan" tu xde lah"...

faham ke idak ni?>??


*seriusly n honestly...aku x pernah rase bosan selama aku bersama dgn someone, but once u leave me.....I never turn back to u*

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^