Thanks sebab tekan ini.. :))

January 20, 2012

Facebook in relationship with

sape kt sni ade wat relationship with kt FB ...........kalau capel tp wat "engaged with" or "married with"...rase annoying kot......hehhe....

paku dulang ,
paku serpih...
mengata orang....
aku pun lebih..

hahahah..bgus x pantun aku???
utk pertama klinye lepas wt FB, aku wat relationship with ni.....dlu , mase tgk mmbe2 wat...rase mcm .."jeles la plak".....ye ar, time tu mmg x pna wt "relationship with"......nak merasa tp pkwe pn xde....hahah...bodoh je aku rase..

ekceli, da lame dah jugak buat......tp...........................AKU HIDE...malu la plak aku rase nk show kt org...hemm...bukan malu psal encik b, tp malu sbb ........ntah la, rase mcm ntah pape....mmg encik b yg request,..hemm..

yg aku xleh bla...nnt gado or clesh btol2, mestilah tukar single kan??...so, nnti sume tau kte clesh , xpn gado....malu do!! kalau aku la....

FB ni pun kdg2 mmbuatkan kte leh gadoh dgn psangan kite.....bahaye la gak sebenarnye, x kisah la...dah kwin , tunang or capel....leh je jadi bahan gadoh......so far, syukur alhamdulillah...FB encik b , blum lg membuatkan aku sakit hati or "jeles".....and psword die pun aku ade....walaupn die xde psword aku....

aku da selongkar dah sume fb die....so far , "bersih" lagi la.......sejuk ati aku...hehhe...semoga akn terus kekal mcm tu la ye...aku dah la jenis sensitif x tentu psal...

how much I love u, alamak!!! tbe2 tacing plak...adoi.....I never hold u to leave me...just go!!!..hemm, inilah yg aku sllu ckp kt die..

may our love till Jannah... :))

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^