Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

January 3, 2012

HARAPAN TAHUN BARU

assalamualaikum..

fes day keje di tahun 2012 masihi.....utk fes entry di 2012 ni....nk kongsikan harapan aku di tahun baru...ekceli ni utk pembakar semangat aku je....I talk to myself la..huhuh

its not "azam" tau....ianya adalah harapan mental..cehh!! ekceli aku dah psang harapan ni
start Maal Hijrah hari tu lagi....

harapannya ialah....

"semoga aku akan terus menjadi perempuan yg cekal dlm menghadapi kesedihan, cabaran n dugaan dalam hidup ni, x kisah la jenis ape pun kesedihan, or cabaran tu.."....inilah yg aku harap sgt2 dlm hdup aku ni....aku tau hati aku mcm mne...so, walau ape pn kekecewaan yg bakal aku hadapi...smoga aku terus kuat melawan sume kekecewaan tu...




sekian.....thanks baca kepoyoaan aku..hhehe

There was an error in this gadget

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^