Thanks sebab tekan ini.. :))

January 9, 2012

malas gile kerja hari ini

assalamualaikum

hari ni sangat lah malas aku nak keje....
inilah akibatnya..bile hari cuti tapi TAK CUTI..hehhe
adoi....hujung minggu aku dipenuhi dengan sesi berjalan2..

dari pagi smpai la ke malam, aku berjalan2...
penat sgt rasenye....
nanti aku cite kan...ape yang aku buat hujung minggu yg baru lepas ni...
tp kan...sekarang ni aku mmg tengah cari mood nak kje...
xlalu la tengok kertas2 atas meja ni.... :((

and ditambah pula dengan 'keragaman perut" hari ini...
dah lah malas nak wat keje...perut pun nak wat hal jugak...
oooh ye....lupe nk btau sekali...semalam pnye la byk aku makan durian...
amekkauu.....panas siot badan aku....
rase nak tdo je kat atas katil bilik aku tu...huuhu

I need someone la utk happykan diri ni...
baru semangat sikit...
harap je ade encik b, tp..........hemmm..
lagi wat aku sakit hati adelah....

aku x faham la....
asal dengan die je rase nak mrah...
ntah kenapa aku suke sgt gadoh dgn die..
aku pn xtau ape yg x kena dgn die...

ok..sekian..

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^