Thanks sebab tekan ini.. :))

January 29, 2012

Menunggu sebulan

Assalamualaikum...

huhhh....makin lama cuti...makin kurang aku update kt blog tersyg ni...huuhu...klau cuti aku jarang on9 sebenarnye..kalau on9 pn kjap2 je...heheh...tu blum lg kena tggu turn nk on9, mklumlah...lptop stu je kt umah ni....hemm...ni yg xsbar2 nk kuar tab ni....bilenye ni...adoi...hehe...



today 29 January 2012.....fuhh...full date kau...genap sebulan, ye baru sebulan.....baru gile lagi-lagi....hahhaha...tu pn mcm lame je aku nk tggu sebulan ni....awal prkenalan je da byk kli gduh2 ....hemm..biasenye, awl2 prkenalan la saat2 yg pling mnis kan....tp aku, itulah saat gduh2...huhuuh....

I believe Qada' & Qadar...xkisahlah mule2 gduh ke, mule2 sgt sweet ke....kalau da jodoh x kemane ...ye dak!!!

kpd insan yg baru hadir dlm hidup aku.....welcome to my life....byk sgt2 dugaan yg kena dan perlu kite hadapi di masa akan dtg....smoge Allah tetapkan hati kte, smoge kte sntiasa bersama wlau ape pn dugaan yg bakal kte hadapi nnti...

semoge awk x lupe dgn "kata-kata" awk......sabarlah dgn perangai sy....tegurlah sy andai sy terleka.....hemm....smoge awk menjadi yg terakhir dlm hdup sy....smoge perkenalan ini, adalah sebuah perkenalan yg m'bwa hingga ke syurga.....

*iloveub*

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^