Thanks sebab tekan ini.. :))

January 17, 2012

Sehari belanja RM 10..biasa kn?


ini bukan perbelanjaan budak skolah eh.....tp kan, ade je kot dak skolah belanja RM 10 skrg ni....makanan kt kantin mahal katanya..hehhe..

yg aku mksudkan RM 10 ni bukanlah include tmbang bs , lrt , makan n what ever la kan...RM 10 ini hanya MAKAN saje......korang yg dah keje tu belanje bape RM sehari?????....gji korang besar, xpelah....pndang sebelah mata je RM 10 tu utk mkan....huhuh...

haishh..aku pn x faham la dgn aku ni.....asik nak makn je.....konon nk diet, tp haremmmmmmmm!!! ..walaupn aku cba makan nasi sehari 2 kali, tp itu x bermakna aku x makan makanan ringan yg lain.....hehhehehe...

kalau pg aku mkn nsi lemak berlauk...tgh hari plak...aku beli goreng pisang, eh pisang goreng, n keropok lekor dlm RM 3....pstu otw nak blik tu, kalau ade psar malam, kalau ade mood tu singgah jap, beli bebola, sosej ke ape ke.....

selama aku kje ni....bape puluh kali ntah aku mkn mcd n kfc sorang2........mule2 dlu, rse segan gile doh....mencekik ayam sorang2, sayu je rase ...hahahha...tp now, wt bodoh sudah..hihihi....pstu bile kuar tgk wayang ke ape ke, knp lah nk perkenan jugak mekdi n kfc ni....

yang pastinye kan, once note RM 50 tu dah dipecahkan, kite MACAM x sedar je bile dia habis @ hilang...hahahhahhaha......byk la kau hilang..!!!

stiap hri target, hri ni belanje RM 5 ke bwah je okeh....tau2??? RM 5 KEBAWAH.... :))


1 comment:

Anonymous said...

sehari kdang2 rm10 jgk,tp klu da melantak kfc or mcd 2 mmg sehari kdang3 berbelas2...hehehe... tp blom penah lagi gi mkn sorang2..malu2...tp tgk org len mkn sorang2 rileks jer...xtau la akn dtg...=)

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^