Thanks sebab tekan ini.. :))

February 14, 2012

COP PENGESAHAN utk SIJIL AKADEMIK....perlu ke??

assalamualaikum....

hari ini, sambil wat kje ofis....sambil sibuk isi borang permohonan kerja utk keje gomen.....macam biase masalah aku ialah...kerumitan utk mendapatkan cop pengesahan utk sijil2 skolah dlu.....

aku keje ofis hour, nak dapatkan cop tu pn ofis hour jugak...kalau pergi kt pengetua skolah..."berjanggut" menunggu die..maklumlah...pengetua kan...kdg2 die round 1 skolah dlu, bru masuk ofis......aku pun xde banyak masa sangat nk tunggu .....suruh adik aku bwak g cop...pengetua xde plak....da 3 kali macam tu...so, fedup la aku nak gune cop skolah... huhuh

bile pergi ke ketua mukim...maksimum 3 set je die leh sign n cop.....ok la fine, aku leh g ansur2 utk cop..sebabnye sekarang ni aku nak wat 8 set.......pagi tadi aku pun g la pejabat tok penghulu tu.....SU die cakap...mybe ari khamis leh dapat, sbb byk lagi sijil2 yg x cop......tarikh ttup jawatan yg aku nak tu ialah jumaat ni 17/2/2012.....

aku pn..........errgghhhh!!!! sumenye aku kena buat time rehat nnti.....sume dokumen yg dorang nak..aku dah siapkan dah.....now problem aku dr dlu smpai skrg ni ialah COP PENGESAHAN......adoi....ni yg lemah ni....

kdg2 aku pelik la...knp la nk cop2 pengesahan bagai ni...hemmm...nak keje punye pasal kn, so redha je la....

ok..sekian..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^