Thanks sebab tekan ini.. :))

February 17, 2012

DUIT bukan masalah besar

kalau anda memang terbiasa hidup senang dari kecik, tentunya x pernah merasa duit itu bukan mudah untuk dicari...pergghh!!!..skema2..

duit juga bukan sesuatu yang sangat susah untuk dicari....kunci utama untuk dapat duit hanya RAJIN...kadang2 kecwa bila graduan banyak sangat menganggur...jadi, bile da tanam anggur..maka akan berlaku lah "gejala xde duit"...hahah....kalau diikutkan kt Malaysia ni banyak la sesangat peluang pekerjaan....masalah sekarang ,sama ada kita nak atau xnak je....

aku bukanlah datang dri keluarga senang...susah pun xla jugak..biasa2 je la...kadang2 memang kite akan rase jeles, tengok "kelebihan" yg ade pd org sekeliling kite...tp tu la rzeki manusia lain2..

dalam mimpi pn xdapat la duit byk nih..hahahha :p



eh!! panjang plak intro aku nih...yang aku nk cite sebenarnye ialah....aku x suka, bila duit itu dijadikan masalah besar.....kisahnya bila time tengah couple....aku paling bosan and x suke bila capel sibuk cakap xde duit...x kisah lah awek ke balak ke....

kalau ye pun xde duit..cakap sekali sudah.....kalau xde duit pun , diam2 sudah...aku x faham istilah xde duit...walaupn duit hanya ade RM 10 dalam dompet, tp kalau rase nk makan kfc sekalipun, aku habiskan je duit tu, walaupn lepas tu da xde duit....hahahha

selagi tulang 4 kerat tu masih kuat...kerja la rajin2...jangan membazir...kalau ye pn nk puaskan kehendak, beragak2 la jugak...and jangan kedekut sangat, time ade duit la nak rase makanan yg sdap2, g tempat yg bes2..nnti da xde duit, kan da xdapat rase,...

konfius x entry aku ni???

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^