Thanks sebab tekan ini.. :))

February 29, 2012

entry 29/2/2012

selamat malam kawan2...cehh!!! skema2....heheh...

tahun ni tahun lompat eh....4 tahun sekali je leh jumpe tarikh 29/2 ni...jadi..aku pun tak nak terlepas utk meng 'hot' kn lg tarikh ni.....celah mne ntah hot nye...hahaha

tarikh aku menaip ni ialah 29/2/2012...so, tahun depan aku xleh lagi taip pd tarikh yg sama dengan hari ini....tunggu 4 tahun lg, baru leh post entry pada tarikh same dengan ini..cumanya tahun je lain....adoi...ape ke pelik ayat aku ni..

doa aku utk 4 tahun akan datang ialah.....................semoga aku cepat kahwin...amin....mane la tau...pd tarikh yg same dgn hari ni, aku post entry psal anak2 aku..wahh!!! terus anak2 ko..........hheheeh

.....

sekian...esok bulan mac.... :)))

2 comments:

WuMing said...

Oooo dah nak kahwin....

wahida said...

insyaAllah...mudah2an...amin...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^