Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

February 16, 2012

Kerana mu "Amir" | Jiwang

Nor Amiruddin bin Norahim

semoga namamu yg tertulis di Luh Mahfuzku....
semoga kasih sayang yg terjalin ini adalah kerana Allah...
semoga aku tulang rusuk yang kau cari....
semoga Allah merestui hubungan ini...



************************************

nak kata sayang sangat2 tu ..tidaklah...
nak kata rindu sangat2 tu.....tidaklah.......
biasa2 je aku rase sekarang ini....

yang aku tahu , dan yang aku inginkan hanyalah semoga hubungan ini menjadi halal suatu hari nanti....

ape pun pengakhiran hubungan ini, pastinya ianya pengakhiran yang terbaik buat kita berdua...
sama ada :

: berpisah hidup.
: berpisah mati.
: Nikah.

kita hanya ada 3 pilihan....saya suke nama "Amir"...dari dulu lagi memang sy suke name lelaki "Amir", dan hari ini sy ingin jadi milik Amir...hemmm...

semoga "takdir" itu milik kite....

iloveub....


No comments:

There was an error in this gadget

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^