Thanks sebab tekan ini.. :))

February 22, 2012

Tulisan melambangkan wajah..???

selamat malam..

orang cakap....

situasi : tanpa mengenali wajah individu.. :))

- "dengar suara die kt handphone "sedaplah"......mesti hensem/cun."

hehe..ekceli satu situasi je contohnye...yang aku nak cerita sekarang ini ialah....pernah tak bile kita jenguk ke blog orang, si penulis x show off kan pun die punye pic...so kita xtau la macam rupa owner blog tu kn....and pernah x, u alls terfikir...die ni macam lawa je..xpun, gaya die ni macam ensem je...hehhe...pna x , pna x??

sometime ade org cakap...tulisan tu melambangkan peribadi.....dengan gaya tulisan kita, org boleh agak...kite macam mane....tapi aku yakin, and selalu pesan pada diri..jgn judge orang selagi x kenal.....

berdasarkan pengalaman hidup aku yg x berapa lama ni...kebanyakan orang yg aku kenal and jumpe...berbeza dengan watak luaran dorang...means, first impression , aku ingat die mcam ni,..alih2, sebenarnye die mcm tu......huhuh

jgn ingat orang muke nampak sombong tak sporting...
jgn ingat org yg "muka ketat" seorang yg pemarah....kenallah dulu someone tu dengan lebih dekat baru kita "judge" die...bak kata org, jgn main tuduh je..

dan jangan ingat org yg "nampak peramah" memang seorang ramah-tamah....ooopps!!! buruk sangka la tuh..haishh...

mcm blogger juga...kalau ayat tulisan die "kerek2" je....x semestinye realiti die menjengkelkan...hehhe

"Dont Judge Book by its Cover"...




No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^