Thanks sebab tekan ini.. :))

March 22, 2012

Entry ke 30 bulan March 2012

assalamulaikum..

hehhe..actually , aku saje je nk cukupkan 30 entry ....bukan aku target 30 entry setiap bulan...cumanya....bile aku tengok blog archieve kt tepi kanan tu...ade 29 for Marh, mcm x cntik lak nombor tu...so aku saje lah nak post..biar die nampak 30...kan nombor genap tu...hahahha...

boleh macam ni????

*mestilah boleh, blog kau kan???..muahahhaha...

lagi satu nak cite....mood aku dah kembali oke untuk cerita2 sepanjang hari aku ...cehh!!!...tp sayangnye...ari ni da mula tekak sakit, batuk2....haishh..tu la "menipu" demamn lagi...tengok.....da start dah gejala2 demam....amekkau....

ok...x best bila dah sakit2 ni.....hemm...jangan lupa..ianya penghapus dosa2 kecil kita.... :)

sekian..


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^