Thanks sebab tekan ini.. :))

March 16, 2012

kenapa blog ni ramai orang komen??

ade blogger...rmai readers...tp kurang orang komen....

and ade plak, readers sikit, tapi lebih banyak org komen dr blog yg rmai follower die....

macam satu blog ni...aku "kenal" kakak ni baru la jugak..tp aku rse "rapat" dgn die...ecececehhh!!!

and mase mule2 aku tengok blog die...aku dah kagum, setiap entry die rmai orang komen...tp follower die xla ramai (x ramai pn, tp lebih 1000 jugak la kan)...aku pna tengok blog yg lg rmai follower tp x byk komen....

tp skrg aku dah tau knp ramai org komen...sbb penulis ni "rajin" blas komen org...maksud balas kt sni, die balas kt entry die jugak...itu pendapat aku la...and die bersahaja...rase mcm die peramah walaupn xpna face to face dgn die...

dgn blogger ni jugaklah satu-satunye blogger yg aku x kenal, tp aku ber"kau" aku dgn die...walaupn die lg tue dr aku...hihhi...sbb die pn mcm tu...sempoi!!!..suke cara die :p

siapakah die???

MY ALL




*aku x dibyar utk promote die ok....harap maklum :))

8 comments:

Ujie Othman said...

betul..kalau rajin komen tu kira mesra. jadi org pun mudah mesra dgn kita.

Unknown said...

betul2...rse mcm da knal lamenye gaye ek..hihih

wahida said...

terkejut mak tiba2 ada nama MY ALL kat bawah tu...ingatkan blog siapalah yg ko maksudkan...hehe...

anyway, aku sayang semua readers aku, tengs jugak pada ko yg sudi jejak blog aku dan kerap tinggalkan komen...

harap persahabatan kita boleh kekal selamanya...dan hopefully kita ada rezeki boleh jumpa satu hari nnt...


p/s: tengs atas n3 ni, mak terharu nok...

Aine Ainun said...

setuju...die mmg mesra alam=)

Aine Ainun said...

layan lagu sat=))
best!

Unknown said...

hihih...aku ikhlas kak...hope we will meet soon... :))

kak aine...layann...lgu slow tu mmg utk dilayan...hihihi

dear anies said...

tu pentingnya BW..

emarieys said...

a'ah tak dinafikan..akak pun suka ke blog kak wahida tu

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^