Thanks sebab tekan ini.. :))

April 29, 2012

aku sedih kerana mereka ......Bersih

malam ni..12.53am...29/4/12...aku kecewa...kecewa negaraku begini....aku bukan penyokong tegar PAS,PKR ataupun BN..ade kalanya aku menyokong PAS, ade kalanya aku sokong BN...ye2...aku macam lalang...

aku x sanggup nk tengok video bersih3.0 hari ni.....x sangka ianya berlaku kt negara yg aku sayangi ni...time aku taip entry ni..air mta tengah mengalir..aku sedih...sedih keadaan mcm ni.... hanya Allah yg tau kebenarannya....

sesama islam bergaduh....bertumbuk, memaki hamun, hanya kerana berbeza pandangan politik... bagi pernyokong Bersih...mesti akan ramai salahkan polis...polis salah itu ini...mcm2 hal....tp sedar x??..dorang pun islam...Majoriti POLIS itu adalah org ISLAM...menyembah tuhan yg sama, mengucap kalimah yg sama...  kenapa kau tergamak pukul die mcm nak bunuh dia???...

bagi penyokong BN sudah semestinya peserta yg mereka fokuskan..bodoh, menyusahkan ape yg dorang wat semalam,mungkin itu penyokong BN akan lontarkan... dan melalui polis, merka bergaduh.... sedar x??..peserta bersih tu ramai ISLAM..tergamak kau keluarkan senjata utk pukul dorang....

tau x??...korang sume ISLAM.....kau pukul die, kau pukul orang islam jugak.....YA ALLAH..kau selamatkan lah MALAYSIAKU...

honestly..aku rase aku ni lebih ke arah pmbangkang...tp itu x bermakna aku setuju 100 peratus pndangan mereka.... Assalamualaikumm..kalau awk rase awk tu ISLAM...awk xkan pukul org la... dan xkan biarkan darah saudara ISLAM awk mengalir....

YA ALLAH....aku hanyalah org kerdil......saudara seislamku bergaduh sesama mereka...

kiamatkah dunia andainya najib, anwar, dan nik aziz BERKAWAN BAIK????? .... menyembah tuhan yg satu...bersujud kiblat yg satu...mengucap kalimah yg satu.... 

SHAME ON YOU....!!!!

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^