Thanks sebab tekan ini.. :))

April 23, 2012

Baik jangan mulakan..

Assalamualaikum


Happy Monday Blues....hari isnin selalunye aku datang awal....motif??..saje je..hahha...ye2..aku memang selalu masuk keje lambat...hhehhe..buka je blog..terbaca entry sedih dari blogger...entry sedih berkisar tentang cinta...

tetibe aku pn rase nk bercerita cinta plak..huhuh....sebab itulah aku x suke mulakan perasaan kasih sayang...kalau ade orang yg aku suka pun, lebih baik..cepat2 lupakan...kalau x, "merana" nanti merindui die...huhuh...itulah masalah pmpuan...aku tahu setiap permpuan itu berbeza...tp walau ape pun, perbezaan antara satu pmpuan dgn pmpuan yg lain xlah jauh beza sangat..

aku selalu yakin, sekali aku dah syg, I will love u more than u love me... ..so nnti, bermulalah drama air mata...permpuan...mase mereka merindui org yg disayangi, air mata senang je mengalir...permpuan suka berfikiran sesuatu yg belum tentu akan terjadi...mereka selalu memikirkan yg negatif...

oopppss!! xleh nak teruskan dah...bukan sbb sedih ke ape....aku bukan dalam mood cinta plak skrg ni...so xde feel nk cerita lebih2...hahahahha..nantilah, bile mood jiwang sampai, boleh la bermadah berhelah ...

till then...take care...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^